Sabtu, 16 Jun 2007

Blog - "pecah dan perintah"

Salah satu minat saya adalah mengkaji hal-hal mistik , metafizik dan 'teori konspirasi'. Jadi bila ada pihak yang mengatakan ada konspirasi disebalik perletakan jawatan Sheih Kickdefella sebagai protem member All BLOGS, saya tertarik untuk menyelidik, mengkaji dan memikir berkenaan konspirasi tersebut.

Salah satu blog yang membicarakan tentang isu tersebut adalah shockingexpose yang membuat analisis dengan agak terperinci. Laman blog tersebut mengatakan terdapat tiga pihak/individu yang terlibat dalam konspirasi tersebut iaitu Simon Wee, Shar101 dan Bigdog. Shar101 dan Bigdog telah menafikan mereka terlibat.


Apa yang saya lihat, ini adalah satu agenda pihak-pihak tertentu yang cuba melaga-lagakkan para bloggers. Dengan cara tak langsung mereka ingin memecah-belahkan perpaduan dan semangat ALL BLOGS. Menggunakan konsep "pecah dan perintah" 50 peratus kejayaan telah tercapai dengan perletakan jawatan tersebut.

Jadi fasa kedua adalah melaga-lagakan bloggers dan mewujudkan "kem-kem" penyokong dan pembangkang diantara mereka. Buat masa ini dua kem telah diwujudkan pro-sheih dan monsterball dan disatu pihak lagi yang menentang sheih dan monsterball.

Kini mereka mencuba untuk mewujudkan pro-Simon Wee, Shar101 dan Bigdog dan anti-Simon Wee, Shar101 dan Bigdog.

Apa yang bolah saya katakan kita mestilah berhati-hati dan membuat penilaian yang baik. Konspirator ini boleh berada dimana-mana! Apapun shockingexpose boleh diragui tujuannya kerana ia merupakan laman yang baru wujud lebih-lebih lagi ia wujud serentak dengan suara-suara untuk memantau para bloggers!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

You could certainly see your skills within the article
you write. The arena hopes for more passionate writers like
you who are not afraid to mention how they believe.
Always follow your heart.

My web blog - Altgold verkaufen

Tanpa Nama berkata...

Hello. And Bye.