Sabtu, 9 Jun 2007

Report Polis untuk Musuh Islam dan Pengkhianat Negara




Dah lama saya tak menulis blog... password pun dah terlupa ... terpaksalah dapatkan dari 'forget password' ... tapi disebabkan oleh seorang musuh Islam, musuh Melayu dan pengkhianat Negara terpaksa lah saya menghantar posting ni.

Bukan apa cuma nak menunjukkan bukan semua orang Melayu kaki tidur dan tak prihatin terhadap apa yang dikatakan oleh sesiapa sahaja. Masih ramai orang Islam dan Melayu yang prihatin tentang Islam, Melayu dan negara "Tanah Melayu" yang tercinta.

Jadi untuk membuktikannya kenalah dengan tindakan... jadi inilah tindakan yang paling rasional yang boleh saya ambil buat masa ini terhadap seorang Musuh Islam dan Pengkianat Negara...

4 ulasan:

Hasrul Halid berkata...

Tahniah Bro... huuuuu... kawan aku!

enrike berkata...

Bersama-samalah kita menegakkan kebenaran dan mempertahankan Islam, bangsa dan negara.

"4:95 Tidaklah sama keadaan orang-orang yang duduk (tidak turut berperang) dari kalangan orang-orang yang beriman selain daripada orang-orang yang ada keuzuran dengan orang-orang yang berjihad (berjuang) pada jalan Allah (untuk membela Islam) dengan harta dan jiwanya. Allah melebihkan orang-orang yang berjuang dengan harta benda dan jiwa mereka atas orang-orang yang tinggal duduk (tidak turut berperang kerana uzur) dengan kelebihan satu darjat dan tiap-tiap satu (dari dua golongan itu) Allah menjanjikan dengan balasan yang baik (Syurga) dan Allah melebihkan orang-orang yang berjuang atas orang-orang yang tinggal duduk (tidak turut berperang dan tidak ada sesuatu uzur) dengan pahala yang amat besar." An-Nisa ayat 95

Puteri Ezza berkata...

Saudara,

Mengapa laporan polis itu tidak bertanda tangan?

enrike berkata...

sdri puteri ezza,

untuk "keselamatan" semua maklumat tentang diri saya termasuk tandatangan telah dipadam. Saudari boleh mendapatkan salinan report polis tersebut dengan sedikit bayaran (RM5 atau RM15 saya kurang pasti) dimana-mana balai polis yang mempunyai "on-line" komputer. Sila nyatakan nombor report tersebut.